کلیدواژه‌ها = %D9%85%D9%82%DB%8C%D8%A7%D8%B3 %D8%AF%D9%88%D8%A8%D9%8F%D8%B9%D8%AF%DB%8C %D8%AA%D9%88%D8%A7%D9%86%D8%A7%DB%8C%DB%8C%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C %D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%AE%D8%AA%DB%8C %D8%A7%D8%AC%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B9%DB%8C-%D8%BA%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D8%AC%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B9%DB%8C
بررسی ساختار بُعدی-عاملی توانایی‌های شناختی دانش‌آموزان پایه نهم تحصیلی

دوره 7، شماره 13، اسفند 1398، صفحه 91-118

10.22084/j.psychogy.2019.17145.1823

محسن یزدان فر؛ منیجه شهنی ییلاق؛ علیرضا حاجی یخچالی؛ سیروس عالی پور بیرگانی