نویسنده = محمد نریمانی
روابط ساختاری تعلل ورزی تحصیلی بر پایه خستگی شناختی و کمال گرایی با تاکید بر نقش میانجی خود تنظیمی هیجان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 19 تیر 1403

10.22084/j.psychogy.2024.29144.2679

محمد ناصر هاشم؛ اسماعیل سلیمانی؛ محمد نریمانی


مقایسه اثربخشی آموزش هوش شخصی و هوش موفق بر میزان خلاقیت و ابعاد آن در دانش‌آموزان تیزهوش

دوره 9، شماره 17، آبان 1400، صفحه 17-31

10.22084/j.psychogy.2019.18425.1917

حسین دولتی؛ محمد نریمانی؛ ناصر صبحی قراملکی؛ گودرز صادقی هشتجین