• صفحه اصلی
  • اطلاعات نشریه
    • درباره نشریه
    • اهداف و چشم انداز
    • اعضای هیات تحریریه
    • فرایند پذیرش مقالات
    • اصول اخلاقی انتشار مقاله
    • بانک ها و نمایه نامه ها
    • اطلاعات آماری نشریه
  • مرور
    • شماره جاری
    • بر اساس شماره‌های نشریه
    • بر اساس نویسندگان
    • بر اساس موضوعات
    • نمایه نویسندگان
    • نمایه کلیدواژه ها
  • برای نویسندگان
    • شیوه نامه نگارش مقاله
    • راهنمای ارسال مقاله
    • راهنمای پرداخت
    • فرم تعهد و فرم تعارض منافع نویسندگان
  • داوران
    • راهنمای داوران
    • داوران نشریه
    • راهنمای ثبت‌نام داوران در پابلونز
    • داوران نشریه از ابتدای تاسیس
    • داوران علمی نشریه در سال 1398
    • داوران علمی نشریه در سال 1399
    • داوران علمی نشریه در سال 1400
    • داوران علمی نشریه در سال 1401
    • داوران علمی نشریه در سال 1403
  • ارسال مقاله
  • تماس با ما
  • ورود به سامانه
    • ورود به سامانه
    • ثبت نام
  • English
نویسنده = آیدا محمدی
تعداد مقالات: 1
پیش‌بینی خودکارآمدی بر اساس نگرش به آموزش ترکیبی در معلمان مقطع ابتدایی

دوره 12، شماره 23، 1403، صفحه 43-57

10.22084/j.psychogy.2025.29156.2678

یوسف ادیب؛ رحیم بدری گرگری؛ آیدا محمدی

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 460.91 K

راهبردهای شناختی در یادگیری
  • مقالات آماده انتشار
  • شماره جاری

شماره‌های پیشین نشریه

دوره 12 (1403)
دوره 11 (1402)
دوره 10 (1401)
دوره 9 (1400)
دوره 8 (1399)
دوره 7 (1398)
دوره 6 (1397)
دوره 5 (1396)
دوره 4 (1395)
دوره 3 (1394)
دوره 2 (1393)
دوره 1 (1392)

دسترسی سریع

  • صفحه اصلی
  • درباره نشریه
  • اعضای هیات تحریریه
  • ارسال مقاله
  • تماس با ما
  • نقشه سایت

آخرین اخبار

  • <code id="b74b25329454108"><code> 1397-03-13

Creative Commons License
Biquarterly Journal of Cognitive Strategies in Learning is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.

اشتراک خبرنامه

برای دریافت اخبار و اطلاعیه های مهم نشریه در خبرنامه نشریه مشترک شوید.

  • © سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب