نویسنده = منصور بیرامی
تعداد مقالات: 5
مقایسۀ اثربخشی آموزش تنظیم شناختی هیجان و کفایت اجتماعی برخودتنظیمی هیجانی و هیجان های مثبت یادگیری {دانش آموزان پسر}

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 13 آذر 1400

10.22084/j.psychogy.2021.23526.2276

کریم عباسی اول؛ منصور بیرامی؛ امیر پناه علی؛ تورج هاشمی نصرت آباد


بررسی اثربخشی توانبخشی شناختی متمرکز بر حافظه فعال در بهبود نشانه‌های اختلال خواندن در دانش‌آموزان دوره ابتدایی

دوره 9، شماره 17، آبان 1400، صفحه 1-16

10.22084/j.psychogy.2020.20065.2033

منصور بیرامی؛ تورج هاشمی؛ خلیل اسماعیل پور؛ فاطمه نعمتی؛ مرجان خوش اقبال


اثربخشی آموزش فنون ذهن‌آگاهی بر سرزندگی تحصیلی با نقش تعدیلی اهداف پیشرفت اجتماعی در دانشجویان

دوره 7، شماره 12، شهریور 1398، صفحه 127-148

10.22084/j.psychogy.2018.15713.1724

سیاوش شیخعلی زاده؛ منصور بیرامی؛ تورج هاشمی؛ شهرام واحدی


مقایسه کارکردهای اجرایی در دانش‌آموزان دارای اختلال ناتوانی در ریاضی با همتایان عادی

دوره 1، شماره 1، اسفند 1392، صفحه 15-29

منصور بیرامی؛ بهرام پیمان نیا؛ الهام موسوی قیه قشلاقی