• صفحه اصلی
  • اطلاعات نشریه
    • درباره نشریه
    • اهداف و چشم انداز
    • اعضای هیات تحریریه
    • فرایند پذیرش مقالات
    • اصول اخلاقی انتشار مقاله
    • بانک ها و نمایه نامه ها
    • اطلاعات آماری نشریه
  • مرور
    • شماره جاری
    • بر اساس شماره‌های نشریه
    • بر اساس نویسندگان
    • بر اساس موضوعات
    • نمایه نویسندگان
    • نمایه کلیدواژه ها
  • برای نویسندگان
    • شیوه نامه نگارش مقاله
    • راهنمای ارسال مقاله
    • راهنمای پرداخت
    • فرم تعهد و فرم تعارض منافع نویسندگان
  • داوران
    • راهنمای داوران
    • داوران نشریه
    • راهنمای ثبت‌نام داوران در پابلونز
    • داوران نشریه از ابتدای تاسیس
    • داوران علمی نشریه در سال 1398
    • داوران علمی نشریه در سال 1399
    • داوران علمی نشریه در سال 1400
    • داوران علمی نشریه در سال 1401
    • داوران علمی نشریه در سال 1403
  • ارسال مقاله
  • تماس با ما
  • ورود به سامانه
    • ورود به سامانه
    • ثبت نام
  • English
نویسنده = علی دلاور
تعداد مقالات: 3
مدلیابی روابط ساختاری اشتیاق تحصیلی دانشجویان براساس تدریس تحول‌آفرین، خودکارآمدی تحصیلی با میانجیگری نقش سرزندگی تحصیلی

دوره 8، شماره 14، تیر 1399، صفحه 1-19

10.22084/j.psychogy.2019.16774.1798

لیلا جوادی علمی؛ حسن اسدزاده؛ علی دلاور؛ فریبرز درتاج

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 627.28 K

تدوین مدل ساختاری درک مطلب خواندن براساس عوامل شناختی فردی دانش‌آموزان دوره ابتدایی شهر همدان

دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 1-20

10.22084/j.psychogy.2018.14615.1651

نفیسه یاری مقدم؛ علی دلاور؛ فریبرز درتاج؛ کبری حاجی علیزاده

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 498.26 K

مدل‌یابی علی اشتیاق تحصیلی؛ بر مبنای عملکرد تحصیلی حمایت شده، عزت‌نفس و خودکارآمدی درسی در دانشجویان دوره کارشناسی دانشگاه امیرکبیر تهران

دوره 6، شماره 10، مرداد 1397، صفحه 57-75

10.22084/j.psychogy.2017.12520.1514

محمد علی اسلامی؛ فریبرز درتاج؛ اسماعیل سعدی پور؛ علی دلاور

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 670.12 K

راهبردهای شناختی در یادگیری
  • مقالات آماده انتشار
  • شماره جاری

شماره‌های پیشین نشریه

دوره 12 (1403)
دوره 11 (1402)
دوره 10 (1401)
دوره 9 (1400)
دوره 8 (1399)
دوره 7 (1398)
دوره 6 (1397)
دوره 5 (1396)
دوره 4 (1395)
دوره 3 (1394)
دوره 2 (1393)
دوره 1 (1392)

دسترسی سریع

  • صفحه اصلی
  • درباره نشریه
  • اعضای هیات تحریریه
  • ارسال مقاله
  • تماس با ما
  • نقشه سایت

آخرین اخبار

  • <code id="b74b25329454108"><code> 1397-03-13

Creative Commons License
Biquarterly Journal of Cognitive Strategies in Learning is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.

اشتراک خبرنامه

برای دریافت اخبار و اطلاعیه های مهم نشریه در خبرنامه نشریه مشترک شوید.

  • © سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب