نویسنده = %D8%B3%D8%B9%DB%8C%D8%AF %D9%BE%D9%88%D8%B1%D8%B9%D8%A8%D8%AF%D9%84
اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر کاهش فرسودگی و تعلل‌ورزی تحصیلی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص

دوره 7، شماره 13، اسفند 1398، صفحه 49-68

10.22084/j.psychogy.2019.15486.1709

سعید پورعبدل؛ ناصر صبحی قراملکی؛ غلامحسین قائدی؛ علیرضا نبی دوست


اثربخشی درمان پذیرش و تعهد بر کاهش تعلل‌ ورزی تحصیلی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص

دوره 4، شماره 6، خرداد 1395، صفحه 157-170

10.22084/j.psychogy.2016.1466

سعید پورعبدل؛ ناصر صبحی قراملکی؛ مالک بسطامی؛ هادی غضنفری