نویسنده = %D9%86%D8%A7%D8%B5%D8%B1 %D8%B5%D8%A8%D8%AD%DB%8C %D9%82%D8%B1%D8%A7%D9%85%D9%84%DA%A9%DB%8C
مقایسه اثربخشی آموزش هوش شخصی و هوش موفق بر میزان خلاقیت و ابعاد آن در دانش‌آموزان تیزهوش

دوره 9، شماره 17، آبان 1400، صفحه 17-31

10.22084/j.psychogy.2019.18425.1917

حسین دولتی؛ محمد نریمانی؛ ناصر صبحی قراملکی؛ گودرز صادقی هشتجین


اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر کاهش فرسودگی و تعلل‌ورزی تحصیلی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص

دوره 7، شماره 13، اسفند 1398، صفحه 49-68

10.22084/j.psychogy.2019.15486.1709

سعید پورعبدل؛ ناصر صبحی قراملکی؛ غلامحسین قائدی؛ علیرضا نبی دوست


اثربخشی درمان پذیرش و تعهد بر کاهش تعلل‌ ورزی تحصیلی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص

دوره 4، شماره 6، خرداد 1395، صفحه 157-170

10.22084/j.psychogy.2016.1466

سعید پورعبدل؛ ناصر صبحی قراملکی؛ مالک بسطامی؛ هادی غضنفری