آمار و ارقام نشریه در ده سال
تعداد دورهها | 12 |
تعداد شمارهها | 22 |
تعداد مقالات | 243 |
تعداد نویسندگان | 562 |
تعداد مشاهده مقاله | 393,854 |
تعداد مقالات ارسال شده | 1,727 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 318,892 |
نسبت مشاهده بر مقاله | 1620.8 |
تعداد مقالات پذیرفته شده | 232 |
درصد پذیرش | 13 |
تعداد پایگاه های نمایه شده | 12 |
تعداد داوران |
152
|
نویسندگان و پژوهشگران گرامی:
با توجه به اینکه شماره تلفنهای نشریه در حال حاضر فعال نمیباشد، لطفا در صورت داشتن هرگونه سوال از طریق ایمیل نشریه با ما در ارتباط باشید.
با تشکر
به اطلاع محققین و پژوهشگران محترم می رساند که نشریه راهبردهای شناختی در یادگیری از سال 1399 به بعد با تلاش مشترک دانشگاه بوعلی سینا و انجمن پژوهش های آموزشی ایران به فعالیت خود ادامه خواهد داد.
توالی انتشار |
دوفصلنامه |
نوع داوری |
دوسو ناشناس |
زبان نشریه |
فارسی(چکیده: انگلیسی) |
نوع انتشار |
چاپی و الکترونیکی |
نوع دسترسی |
رایگان (تمام متن) |
هزینه بررسی و انتشار |
دارد |
رتبه در وزارت علوم (ارزیابی 1401) |
|
ضریب تاثیر نشریه در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام در سال 1401 |
Q1 |
ضریب تاثیر 1401(Impact Factor) |
1.125 |
دانلود مقاله از سایت نشریه رایگان است | |
این نشریه سرقت ادبی را با نرم افزار مشابهت یاب بررسی می کند |
پژوهشگران گرامی توجه فرمایند که حداقل یکی از نویسندگان (نویسنده مسئول) عضو هیات علمی باشد. نشریه راهبردهای شناختی در یادگیری در برابر مقاله های ارسال شده از سوی سایر افراد (دانشجوی مقاطع تحصیلی مختلف) موظف به پاسخگویی، بررسی و پیگیری نخواهد بود. لازم به ذکر است اسامی نویسندگان به ترتیبی که در نسخه اولیه ارسال شده است تا زمان چاپ بدین صورت خواهد بود و به هیج عنوان قابل تغییر (حذف نویسنده یا اضافه نمودن نویسنده دیگر و یا تغییر ترتیب) نمیباشد.
آیین نامه تعیین هزینه پردازش مقاله در نشریات علمی دسترسی باز
با توجه به الزامی بودن کد ORCID برای تمامی نویسندگان، با مراجعه به آدرس https://orcid.org/register نسبت به ثبتنام تمامی نویسندگان و ارسال کد ایشان، اقدام شود.
- پس از انتشار مقاله به هیچ عنوان به درخواستهای تغییر در مشخصات نویسندگان ترتیب اثر داده نمیشود.
- براساس مصوبه هیأت تحریریه فصلنامه، ارسال همزمان بیش از 2 مقاله از هر نویسنده مجاز نیست و نیز حسب مقررات اعلامی از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از هر نویسنده در هر سال صرفاً یک مقاله منتشر میگردد.
سامانه مشابه یاب متون علمی همیاب شرکت شریف پردازشگر دانش (سیناوب) با استفاده از تکنیکهای پیشرفته هوش مصنوعی و یادگیری عمیق طراحی شده است و از تمامی اطلاعات موجود که تا کنون به صورت الکترونیکی در کشور منتشر شده است به عنوان هسته اصلی مشابهت یابی استفاده مینماید. این امکان وجود دارد تا مقالات به محض ثبت در سامانه نشریات و همایشهای سیناوب با سامانه همیاب مورد بررسی قرار گیرد و درصد مشابهت به همراه مستندات مربوطه به منظور تصمیم گیری در اختیار سردبیران نشریات و داوران علمی قرار گیرد.
88,337 مقاله کنفرانسی از 2,412 کنفرانس
512,092 مقاله از 2,051 نشریه
30,364 مقاله از بستر وب
صفحه 1-16
10.22084/j.psychogy.2023.27112.2534
فاطمه اسماعیلی؛ منصوره حاج حسینی
صفحه 17-33
10.22084/j.psychogy.2024.27780.2578
مجتبی جهانی فر؛ بهاره قوامی حسین پور؛ فاطمه دهقانی
صفحه 35-49
10.22084/j.psychogy.2024.27802.2581
سیده فاطمه بهرامیان؛ راضیه شیخ الاسلامی
صفحه 51-66
10.22084/j.psychogy.2023.27804.2580
سید محمد قلمکاریان؛ شکوفه انتشاری؛ محمد رضا خدادادی
صفحه 67-85
10.22084/j.psychogy.2023.28074.2603
رویا سعیدی؛ حیات عامری؛ ارسلان گلفام؛ حسن عشایری
صفحه 87-106
10.22084/j.psychogy.2023.28448.2631
سارا تقی زاده هیر؛ محمد نریمانی؛ سیف اله آقاجانی؛ مهریار ندرمحمدی؛ سجاد بشرپور
صفحه 107-126
10.22084/j.psychogy.2023.28247.2613
منصور بیرامی؛ خلیل اسماعیل پور؛ محمد شادبافی
صفحه 127-148
10.22084/j.psychogy.2023.28322.2618
آرش آخش؛ عسکر آتش افروز
صفحه 149-165
10.22084/j.psychogy.2024.28159.2609
محمدرضا ذوقی پایدار؛ محسن پورجم علویجه؛ ابوالقاسم یعقوبی؛ رسول کردنوقابی
صفحه 167-186
10.22084/j.psychogy.2024.28113.2605
حجت دهقانزاده؛ حسین دهقانزاده؛ بهروز اسکندرپور
صفحه 187-204
10.22084/j.psychogy.2024.28507.2637
مجتبی بیرامی؛ پروین کدیور؛ مهدی عربزاده
صفحه 205-221
10.22084/j.psychogy.2024.28663.2650
جمال سلیمی؛ سیدجمال بارخدا؛ عبدالله عزیزی
صفحه 223-240
10.22084/j.psychogy.2024.28379.2627
سعید جعفری؛ کاظم برزگر بفرویی