مقایسه حس انسجام و عادت‌های مطالعه در دانش‌آموزان دختر تیزهوش و عادی

دوره 9، شماره 16، تیر 1400، صفحه 209-222

10.22084/j.psychogy.2018.17011.1814

سهیلا ایمان پرور؛ عذرا غفاری؛ وحید فلاحی؛ شیرین احمدی


تأثیر اضطراب رگه/حالت بر انتخاب موقعیت وضوح شناختی

دوره 9، شماره 16، تیر 1400، صفحه 223-243

10.22084/j.psychogy.2020.21718.2159

زهرا روح زاده؛ حمید لطفی؛ بهرام میرزاییان


بررسی مداخلات آموزشی مبتنی بر بازیوارسازی و بدیعه‌پردازی بر خلاقیت و مولفه‌های آن در دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 07 بهمن 1402

10.22084/j.psychogy.2024.27881.2590

مهران محمدی؛ نسرین محمدحسنی؛ جمال سلیمی


روابط ساختاری تعلل ورزی تحصیلی بر پایه خستگی شناختی و کمال گرایی با تاکید بر نقش میانجی خود تنظیمی هیجان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 19 تیر 1403

10.22084/j.psychogy.2024.29144.2679

اسماعیل سلیمانی؛ محمد ناصر هاشمی؛ محمد نریمانی


اثربخشی توانمند‌سازی فراشناختی بر حافظه‌دیداری-فضایی، کنترل توجه و برنامه‌ریزی در دانش‌آموزان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 19 تیر 1403

10.22084/j.psychogy.2024.29096.2674

سمیرا عباسی؛ فریبرز درتاج؛ اسماعیل سعدی پور؛ ابوطالب سعادتی شامیر