نویسنده = منصور بیرامی
طراحی و بررسی اثربخشی بسته آموزشی مبتنی بر ذهن آگاهی بر تعلل‌ورزی، خودکارآمدی و انگیزش تحصیلی کودکان مبتلا به کندگامی شناختی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 13 آبان 1402

10.22084/j.psychogy.2023.28247.2613

منصور بیرامی؛ خلیل اسماعیل پور؛ محمد شادبافی


بررسی اثربخشی توانبخشی شناختی متمرکز بر حافظه فعال در بهبود نشانه‌های اختلال خواندن در دانش‌آموزان دوره ابتدایی

دوره 9، شماره 17، آبان 1400، صفحه 1-16

10.22084/j.psychogy.2020.20065.2033

منصور بیرامی؛ تورج هاشمی؛ خلیل اسماعیل پور؛ فاطمه نعمتی؛ مرجان خوش اقبال


اثربخشی آموزش فنون ذهن‌آگاهی بر سرزندگی تحصیلی با نقش تعدیلی اهداف پیشرفت اجتماعی در دانشجویان

دوره 7، شماره 12، شهریور 1398، صفحه 127-148

10.22084/j.psychogy.2018.15713.1724

سیاوش شیخعلی زاده؛ منصور بیرامی؛ تورج هاشمی؛ شهرام واحدی


مقایسه کارکردهای اجرایی در دانش‌آموزان دارای اختلال ناتوانی در ریاضی با همتایان عادی

دوره 1، شماره 1، اسفند 1392، صفحه 15-29

منصور بیرامی؛ بهرام پیمان نیا؛ الهام موسوی قیه قشلاقی